HubSpot daxil olan marketinq, satış və müştəri xidməti proqram təminatının aparıcı təchizatçısıdır. 2006-cı ildə əsası qoyulan şirkət bizneslərin müştərilərini cəlb etmə və onları sevindirmə üsullarının dəyişdirilməsində mühüm rol oynamışdır.
HubSpot inbound marketinq anlayışı ilə sinonimdir. Platforma müəssisələrə hədəf auditoriyasını cəlb edən və cəlb edən məzmun yaratmağa, optimallaşdırmağa və təbliğ etməyə imkan verir.
HubSpot-un marketinq avtomatlaşdırma vasitələri istifadəçilərə müxtəlif marketinq tapşırıqlarını sadələşdirməyə və avtomatlaşdırmağa imkan verir. Buraya e-poçt marketinqi, aparıcı yetişdirmə, sosial media planlaşdırması və s. daxildir. Avtomatlaşdırma bizneslərə vaxta qənaət etməyə, qarşılıqlı əlaqələri fərdiləşdirməyə və satış hunisi vasitəsilə potensial müştəriləri yetişdirməyə kömək edir.
Satış Mərkəzi satış qruplarını kəşfiyyat, potensial izləmə və sövdələşmənin idarə edilməsini asanlaşdıran alətlərlə gücləndirmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. Buraya CRM (Müştəri Münasibətlərinin İdarə Edilməsi), e-poçt izləmə, görüşlərin planlaşdırılması və satış mütəxəssislərinə öz proseslərini optimallaşdırmağa və sövdələşmələri daha effektiv bağlamağa kömək etmək üçün analitika kimi funksiyalar daxildir.
HubSpot-un Xidmət Mərkəzi diqqəti müştəri xidməti və dəstəyə yönəldir. Buraya bilet satışı, müştəri rəyi, bilik bazasının yaradılması və ümumi müştəri təcrübəsini artırmaq üçün avtomatlaşdırma funksiyaları daxildir. Satışdan sonra müstəsna dəstəyin təmin edilməsi müştərilərin saxlanması üçün vacibdir və Service Hub bizneslərə buna nail olmaqda kömək edir.