Bir sıra dəyişənlərdən asılı olaraq, ixtisaslaşdırılmış vebsaytlarda və ya sosial media platformalarında onlayn alış-veriş seçə bilərsiniz. Hər bir variantın müsbət və mənfi cəhətləri var. Müəyyən amillər nəzərə alınmaqla hansının daha üstün ola biləcəyini seçməyinizə kömək edəcək bir bölgü təqdim edirik:
Veb sayt: Xüsusi veb saytların yaradılması yalnız onlayn alış-verişi asanlaşdırmaq üçün edilir. Onlar tez-tez daha sürətli yoxlama prosedurları, məhsul təsnifatı və təkmilləşdirilmiş naviqasiya daxil olmaqla, daha ətraflı və intuitiv təcrübə təqdim edirlər.
Sosial media: Müəyyən sosial media saytları alış imkanları təklif etsə də, onların istifadəçi təcrübəsi və fərdiləşdirmə dərəcəsi ixtisaslaşmış veb saytlarınkinə uyğun gəlməyə bilər.
Veb sayt: Cilalanmış dizaynı və təhlükəsiz ödəniş üsulları ilə müstəqil veb-sayt istifadəçiləri daha etibarlı və inamlı hiss etmələrini təmin edə bilər. Əməliyyatlar üçün xüsusi platformadan istifadə müştərilərə çox vaxt təhlükəsizlik hissi verir.
Sosial media: İstifadəçilər tacirlərin həqiqiliyinə və sosial mediada tranzaksiyaların təhlükəsizliyinə şübhə edə bilərlər ki, bu da etimad narahatlıqlarını artırır. Lakin zaman keçdikcə daxili alış imkanlarına malik tanınmış sosial media saytları etibarın inkişafına töhfə verə bilər.
Vebsayt: Müştərilər tez-tez daha əhatəli məhsul kataloqları olan vebsaytlarla bir yerdə bir neçə kateqoriya və imkanları tez araşdıra bilərlər.
Sosial media: Vizual olaraq cəlbedici materiallar, təkliflər və istifadəçi tərəfindən yaradılan rəylər vasitəsilə sosial media platformaları məhsul tapmaq üçün əladır. Bütün alış-veriş təcrübəsi sosial komponentlə yaxşılaşdırıla bilər.
Əla təcrübə yaratsanız, müştərilər bu barədə bir-birlərinə danışarlar. Ağızdan gələn söz çox güclüdür.
Jeff Bezos Amazonun təsisçisi
Veb sayt: İstifadəçilər bütün satınalma fəaliyyətləri üçün vahid təyinat yeri təmin edən xüsusi vebsaytlarda məhsullara fasiləsiz baxa, seçə və ala bilərlər.
Sosial media: Bu şəbəkələrdə çox vaxt keçirən istehlakçılar üçün sosial mediada alış-veriş etmək rahat ola bilər. Bununla belə, müştərilər postlar və alış-veriş sahələri arasında hərəkət etdikcə, ümumi alış-veriş təcrübəsi daha çox bölünə bilər.
Veb sayt: Veb sayt ilə SEO, e-poçt marketinqi və fərdi promosyonlar daxil olmaqla, müxtəlif marketinq üsullarını tətbiq etmək üçün daha çox seçiminiz var.
Sosial media: Sosial media şəbəkələri reklam, müəyyən bir auditoriyaya müraciət etmək və təşviq etmək üçün inteqrasiya edilmiş imkanlara malikdir. Bu sosial media kanalları ağızdan-ağıza reklamla da kömək edə bilər.
Veb sayt: Müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün vebsaytlara canlı söhbət, müştəri forumları və xəbər bülletenləri kimi alətlər daxil ola bilər.
Sosial media: Bu platformalar brend icmasının qurulmasında əladır. Qarşılıqlı əlaqələr, qeydlər və paylaşımlar vasitəsilə canlı və cazibədar atmosfer yaradılır.
Nəticə olaraq, unikal biznes məqsədləriniz, hədəf bazarınız və mal və ya xidmətlərinizin xarakteri sosial media və ya veb sayt vasitəsilə onlayn alış-verişin üstünlük olub-olmadığını müəyyən edəcək. Bir çox şirkətlər müştərilərinə hərtərəfli və səmərəli onlayn alış-veriş təcrübəsi vermək üçün iki platformanı birləşdirərək və öz üstünlüklərindən istifadə etməklə uğur qazanırlar.