Malların və xidmətlərin təşviqi və reklamına yönəlmiş geniş çeşidli onlayn texnika və üsullar birlikdə rəqəmsal marketinq adlanır. Rəqəmsal marketinq sahəsində bir neçə vacib element var və hər birinin müəyyən funksiyası var. SEO, SEM, Sosial Media Marketinq və rəqəmsal marketinqin konturları aşağıda verilmişdir:
Rəqəmsal marketinq bütün onlayn marketinq səyləri üçün ümumi termindir. Buraya rəqəmsal məkanda brend, məhsul və ya xidmətin təşviqinə yönəlmiş hərtərəfli strategiyalar daxildir. Rəqəmsal marketinq hədəf auditoriya ilə əlaqə yaratmaq, əlaqəni artırmaq və nəticədə biznes məqsədlərinə çatmaq üçün axtarış motorları, sosial media, e-poçt, məzmun marketinqi və s. kimi müxtəlif onlayn kanallardan istifadə edir.
Rəqəmsal marketinqin əsas komponenti SEO-dur ki, bu da veb saytın axtarış motoru reytinqlərində nüfuzunu artırmaq üçün təkmilləşdirilməsi prosesidir. Məqsəd veb-sayt məzmununun optimallaşdırılması, saytın strukturunun təkmilləşdirilməsi və axtarış motorunun alqoritminə riayət edilməsi ilə üzvi (ödənişsiz) axtarış trafikini artırmaqdır. Axtarış motorunun nəticələri səhifələrində veb saytın mövqeyini yaxşılaşdırmaq üçün əsas SEO texnikalarına texniki SEO, linklərin qurulması, səhifədə optimallaşdırma və açar söz tədqiqatı daxildir.
İndi hər bir veb saytın uğuru axtarış sisteminin optimallaşdırılmasından və rəqəmsal marketinq strategiyasından asılıdır. Əgər siz bütün əsas axtarış sistemlərinin birinci səhifəsindəsinizsə, onlayn satış baxımından rəqibləriniz arasında öndəsiniz.
Dr. Christopher Dayagdag
“Axtarış mühərriki marketinqi” (SEM) ifadəsi daha ümumidir və axtarış motoru nəticələrində veb-saytın mövqeyini yaxşılaşdırmaq üçün həm ödənişli reklam, həm də üzvi SEO taktikalarını ehtiva edir. SEM ödənişli axtarış reklamını əhatə etsə də, SEO üzvi trafikin optimallaşdırılmasına diqqət yetirir. Klik başına ödəniş (PPC) reklamı axtarış motoru marketinqinin (SEM) ən populyar növüdür. PPC ilə reklamçılar istifadəçilər bu şərtləri daxil etdikdə reklamlarının axtarış motorunun nəticələrində göstərilməsini təmin etmək üçün açar sözlər üzrə təkliflər verirlər.
Sosial media marketinqi (SMM) hədəf auditoriya ilə əlaqə qurur və sosial media platformalarından istifadə etməklə mal və xidmətlərin təşviq edilməsidir. Sosial media platformalarında məzmun yaratmaq və yaymaq, izləyicilərlə qarşılıqlı əlaqə qurmaq və Facebook, Instagram, Twitter və LinkedIn kimi saytlarda sponsorlu reklam kampaniyalarını idarə etmək sosial media marketinqinə daxildir. Brend təzahürü yaratmaq, veb-sayt trafikini artırmaq və müştəri iştirakını təşviq etmək sosial media marketinqinin əsas məqsədləridir.
Xülasə, SEO, SEM və SMM rəqəmsal marketinq çətiri altında gedən bir çox onlayn fəaliyyətlərdən yalnız bir neçəsidir. SEM üzvi üsullarla birlikdə ödənişli reklamı özündə birləşdirsə də, SEO üzvi mövcudluğu artırmaq üçün axtarış motorları üçün veb saytların optimallaşdırılmasına diqqət yetirir. SMM istifadəçiləri cəlb etmək, brendləri tanıtmaq və fərdiləşdirilmiş reklamlar yayımlamaq üçün sosial media kanallarından istifadə edir.